الثلاثاء، 6 نوفمبر، 2012

السفر للمشاركة في الحفل الختامي للموسم الرابع من (نجوم العلوم)

أستعد الآن للإنطلاق ناحية مطار أسوان استعداداً للسفر إلي القاهرة، و من ثم السفر من القاهرة إلي الدوحة بإذن الله تعالي للمشاركة في الحفل الختامي لبرنامج (نجوم العلوم).
ألقاكم علي شاشة mbc4 يوم الخميس القادم الساعة السابعة مساءاً بتوقيت مصر بإذن الله عز و جل ^_^

هناك 4 تعليقات:

  1. على فكره انا شفت الحلقه وشايف ان الاختيار كان مترتب ان القطرى هو الى يكسب
    انا شايف ان الاختراع اصلاً مش جديد لان الرايس كوكر موجوده وبتعمل نفس الى هو بيقوله.
    وبعدين طبيعى لما يخلوا خمسين فى المائه للجمهور الى هما كلهم قطريين طبيعى تبقى النتيجه كده
    انا شايف ان النتيجه مخيبه فى نظرى

    ردحذف
    الردود
    1. بصراحة: النتيجة خيبت أملي انا برضوا :(

      حذف
  2. مبروووووووووووووووووك يا نجم النجوم ^_^
    بس اوعى تلبس السويتر المبهدل بتاعك اياه
    :D

    ردحذف
    الردود
    1. الله يبارك فيك، بس علي فكرة أنا لبست السويتر اللي مش عاجبك دا في الذهاب و الإياب P:

      حذف

تابع الجديد علي البريد الإلكتروني.